Awaria Systemu Rejestrów Państwowych usunięta

Komunikat Ministerstwa Cyfryzacji

 

Wszystkie systemy działają już normalnie. Obywatele mogą bez przeszkód załatwiać sprawy w urzędach, a także korzystać z możliwości załatwiania ich drogą elektroniczną.

 

12 czerwca miała miejsce awaria Systemu Rejestrów Państwowych. Z tego powodu w urzędach w całej Polsce były problemy z obsługa interesantów.

W Centralnym Ośrodku Informatyki natychmiast został powołany sztab kryzysowy, by jak najszybciej przywrócić normalne działanie systemów. Awarię udało się usunąć i obecnie systemy działają już normalnie.

Wszystkich, którzy z powodu awarii mieli problemy z załatwianiem spraw urzędowych serdecznie za to przepraszamy.

 

 

Wydział Komunikacji

Biuro Ministra

Ministerstwo Cyfryzacji

ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa

tel. +48 22 556 84 70 

e-mail: media@mc.gov.pl